نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
23729
-
الف
+

«نصیرالدین شاه»: تا 25 سال آینده هیچ سالن سینمایی باقی نمی ماند!

«نصیرالدین شاه» از بازیگران کهنه کار و معروف هندوستان، درباره وضعیت آینده سینماها صحبت کرده است.

به گزارش آی فیلم2، با شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان که باعث بسته شدن بسیاری از سینماها و سالن های تیاتر و همچنین مکان های تفریحی شد ،اکنون شاهد رونق گرفتن رسانه های اینترنتی هستیم که محتواهای مختلف همچون فلم، سریال و برنامه های آموزشی را به مخاطبان ارائه می کنند.

در همین حال بسیاری از فلمسازان و کارگردانان به اکران اینترنتی روی آورده اند و آثار سینمایی شان را توسط آن ها به مخاطبانشان عرضه می کنند.

«نصیرالدین شاه» از بازیگران کهنه کار و معروف هندوستان، در یک مصاحبه در پیوند با همین موضوع و وضعیت آینده سینماهای هند صحبت کرده است. 

وی درباره اکران های اینترنتی گفت: به نظرم تا 25 سال آینده دیگر هیچ سالن سینمایی وجود نخواهد داشت و همه فلم ها به شکل اینترنتی اکران خواهند شد. سینماها به مراکز خرید یا رستورانت تبدیل می شوند و همه مردم در خانه هایشان به تماشای فلم می نشینند.

گفتنی است که سریال هندوستانی «راهزنان راه راه Bandish Bandits» با بازی «نصیرالدین شاه» در نقش یک موزیسین از امروز 14اسد(مرداد) از طریق رسانه آمازون به صورت اینترنتی به نمایش در می آید.

«نصیرالدین شاه» بازیگر 70 ساله سینمای هند تاکنون دو بار برنده بهترین بازیگر جشنواره ملی فیر و دیگر جشنواره های ملی هند شده و از فلم ‌های معروف او می‌توان به «انجمن نجیب‌زادگان عجیب» اشاره کرد.

م ح 

نظر شما
ارسال نظر